incisu Kızlar 36 haftalık oluyorum bu pazar artık başlayalım bi yerden diyorum normal doğum istiyorum bu üçlüye ne zaman başlanmalı yada ne zaman başladınız doğum yapmış anneler ☺️🥰 işe yaradı mı yada bunlara gerek yok diyen var mı
Pinarlina incisu bende 35 de başladım ama hala tık yok her gün doğururum dıye bekliyorum 😂 36+4 olduk bakalım 37-38 de olsa ıyı olur çünkü akşamları artık uyku haram oldu dınlenmek desen ımkansız esım de her gün yemek iş bekliyor benden doğurursam en azından daha rahat ederim sağlıkla gelsinler tabıkı ama
N1i2s3a4- incisu bugün tam 36 haftalık olduk biz de. Doktorum 37. Haftadan sonra günde 7 hurma, yokuş yukarı yürüyüş alıştırmaları, korunmasız ilişkiye devam şeklinde söyledi. Bakalım bir hafta sonra başlayacağız biz de 😊
incisu Pinarlina arada dışardan söyle yemeği boşver sende 😀 inşallah yinede zamanında gelsinlerde insan merak ediyor
Pinarlina incisu valahi ilk gebelıgım çok aşırı heyecanla bekliyorum onu ama bu yandan da kaynanam görümcem de gelecekler diye de düşünüyorum 😇
Pinarlina incisu hangımız sevıyorız bacım ben görümcemi hıc sevmiyorum ama kaynanam iyidir de aşırı konuşuyor aşırı yanı öyle böyle değil konuşup yorulup em son uyukluyor o kadar konuşuyor ki anlatamam o yüzden hıc gelsinler ıstemıyorum
incisu Pinarlina ahahah allah sabır versin bende sevmem ne kaynana ne görümce gelirse uzun kalacaklar galiba