Gamzekr Sümüğümsü yoğun bir akıntı geldi koyu kahve renginde 39+1 haftalığız nişan dedikleri bu mu yoksa ? Doğumum mu başlıyor ? Bilgisi olan varsa yazabilir miii ?
Maviii Gamzekr sanırım nişan dedikleri şey bu, hastaneye gitsenizde eve gönderirler. doktorların demesine göre doğum bugün de olabilir, bir hafta sonrada.. Rabbim tek avazda kurtarsın 🤲
Hatunnn Gamzekr bnce nişannnnn cok heycanlandimm🙈🙈 sanciniz filan var mi yoksa dogum baslamadi paniklemeyinn :))
Nurselisahin Gamzekr yaa çok heycanlı allahım bi avazda kurtarsın inşallah 🙈 Ne güzel yavruna kavuşcaksın korkma panikleme onun güzel yüzünğ kokusunu hayal et allah kurtarsın😊 Doğum hikayeni bekliyoruzz🤗