Faddoli23 Bebeito şekerin yüksek hemen karbonhidratı bırak bol bol su iç özellikle yemekten önce yavaş yavaş yemek ye sebzeyi çok tüket yoğurdu çok tüket stresten uzak dur benim sekerim bunlar duzeltebiliyo insülin kullanmama rağmen 180 görüyorum bazen
Bebeito Faddoli23 canım bende insülin kulaniyorum ama düşmüyor bişey yeme resmen inat olutor gibi sitres ağ bu kaynana ağ 😔😔😔😔