Sedefavc Arkadaşlar tecrubeme dayanarak diyorum eğer bebeginiz zayıf dogacaksa kesinlikle 0 no bez alın 1no büyük geliyor çok zor bağlanıyor bol kaliyor.
Tughanalpinannesii_ Sedefavc benimki 3 u geçiyor sleepy almıştım 1 numara biraz dar görünüyor ama bakalım iyi olcak mı
Sedefavc Tughanalpinannesii_ senin 1no olur ozaman ama kesinlikle 2500falan doğum yapacaklar 0 beden alsin bütün çiş sızıyor bez büyük geldigi için