Kayserilianne merhaba tabi. 2 dogum yaptım. İlki 36 hafta doğdu plesentada kireçlenme ve yaşlanma vardı. Serumla sancı verildi. 2.doğum 41 hafta oldu nts de sancı felan yoktu, yatıs yapıldı hemen fitil atıldı sancı kımısınde 2 saat le 24 saat arasında etki eder dedi hemşireler. Öglen 12 de verildi tam gece 12 de doğum yaptım. Acılma 1,3,5,8 diye başladı sonra dogum başladı. Allahım herkesın yardımcısı olsun inşallah. 2 dir aynı seyı yaşadım