Eylulykdz 10+4 haftadayım ikili test yaptırmak istemiyorum çocuğu aldırmayacağım siz yaptırdınız mı ben çok stresli insanım sorun çıkarsa tüm gebeliğim mafolur
Busraeroglu Eylulykdz bende aynı şekilde düşünerek yaptırmadım. Allah korusun herhangi birşey olursa çok kafama takardım. İnşallah sağlıcakla kucagimiza alırız 💕
busrakoylu Eylulykdz şimdi ki aklım olsa asssla yaptırmazdım ben canım her türlü o bebek kabulünse eğer hiç sıkıntıya gerek yok derim
busrakoylu Eylulykdz sağlıklı doğup sonrasında sağlıksız olamyacağının da garantisi yok elhamdülillah Allahtan gelene bin şükür
FusunF Eylulykdz ben yaptırdım sonuç ne olursa olsun aldırmazdım bende yaptırmak istemiyorsan yaptırma canım detaylı var zaten ilerki haftalarında
Eylulykdz busrakoylu yok hiçbir şekilde sorun yok hertürlü kabul edeceğim ya size sorum olacak Şuan ben 10+4 üm 7. Haftada kalp atışını duyduk sonra doktor randevuyu 12. Haftaya verdi ama ben yaptırmak istemiyorum ve bebeği görmek istiyorum pazartesi günü 11 haftalıkken randevu alıp gideyimmi sizce ?
busrakoylu Eylulykdz canım benim olaydan örnek verim sana en başından beri özele gittiğim takipli doktorumu bıraktım ben sırf ikili testte ısrarcı olduğu ve bana danışma gereği duymadığı için. Galiba bundan bahsettin değil mi yani normal de diğer doktorlar soruyormuş ister misin yaptırmak diye eğer senin doktorun sorduysa istemiyorum hocam dersin normal kontrollerine devam edersin ama yok sormadıysa orası sana kalmış canım -
Rainbow0126 Olay aldırmak değil. Anneyi özel bir çocuğu olma ihtimaline hazırlamaktır. Her türlü kabulünüzse yaptırmaktan niye çekiniyorsunuz? Özel eğitim öğretmeniyim. Velilerde en çok sıkıntı yaşadığımız şey kabullenme aşamasından çıkamamaları.
Faddoli23 Eylulykdz İkili Testi bebeği aldırmak için değil seni neyin beklediğini bilmen için yaptirmani tavsiye ederim bı sıkıntısı varsa daha donanımlı bir hastane bulursun doğum hazırlığını ona göre yaparsın ikili testte sadece down sendromuna baklmiyor trisomi denen sıkıntılı bı rahatsizligada bakiliyo özel bakım isteyen durumlar bunlar gebelik kayiplari yaşamamak için bence yaptirmalisin
Kumpr Eylulykdz Şuan 12+4 haftalık olduk ben yaptırdım ikili testi 🤷🏻♀️ Çift yumurta ikizlerine hamileyim biri çok sağlıklı gözükürken diğerinde ense kalınlığı çok yüksek riskli çıktı down sendorumlu olabilir amniyosentez yapalım dediler bi sıkıntı varsa eğer kesinleşmesi açısından. Çok üzgünüz ne yapıcağımızı bilmiyoruz Rabbime tevekkül ediyorum dua ediyorum inşallah iki bebeğimi de sağlıkla kucağıma almamı nasip eder 🤲
babynil @Eylulykdz bence yaptirin derim. Ben yaptirdm 50binde 1 ihtimal cikti doktorum test onerdi istemedm aldiririm dusuncesiyle yaptirmadim zaten zor kavustum ama gerekliyse yapilmali dedim. Bi arkadasim hamile onda bebegin bi yerinde sorun cikmis anne karninda mudahale ettiler. Yaptirmasam dogum sonrasi ameliyatla ugrasicakti dio ve bence cok hakli. Bu seyler sorun var hop aldir bu cocugu die yapilmio ki sadece. Bebegin sagligi icin yapilio unutmayin
Vselen Bence yaptırmalısın ben yaptırdığımda bebeğe giden damarda çentiklenme olduğu görüldü kan sulandırıcı hapa başlamıştım bu yüzden.
Ozlememrah @Eylulykdz canım bende suan 10+5 günlük hamileyim bende yaptirmicam ilk çocuğuma down sendromu var dediler ama hiç bişey çıkmadı hamileyken boşuna ağlayıp uzuldugum le kaldim o testlerin güvenirliği yok zaten
AdenEva Ozlememrah bence yanlış anlamışsınız down sendromu var demez hiç bir doktor. İhtimal verir. Size de yüksek ihtimal down sendromlu olabilir demişlerdir. Bu kesin olacak demek olmuyor ne güzel sağlıkla evladınıza kavuşmuşsunuz.
gizzzy35 Eylulykdz Bence yanlış bir düşünce. İkili yapılmalı diğer testleri yaptırmazsınız direk detaylıya girersiniz. İkili test bebeğinizi aldırın diye yapılmıyor zaten
Seymaben Eylulykdz Yaptirdim ama gercekten bos bir test detayliyi bekliyorum bu hafta yaptiricam detayliyi yaptirin mutlaka ama🥰
Husna2734 Eylulykdz Yaptirma canım bende yaptırmadım güzel düşün güzel olsun hiç bir testi yaptırmadım sadece detaylı ultrason yaptircam onda da kararsızim😊
Kubraasut Husna2734 detaylı da organları tek tek inceliyor . Doğum esnasında gerekli olabilecek şeyleri görebiliyor tabi yüzde vererek. Bence detaylı yaptırmalısın doğum anında en azından yapılacak birşey varsa diye.
Hilal56 Eylulykdz bu testler de yanılma payı cok yüksek ve sıkıntılı deyip sağlıklı doğan cok var ondan boşa stres yani en önemlisi detaylı ultrason onu yaptırın derim
zeymoms Eylulykdz zaten ikili test size çocukta bir sorun var diyemez li ikili test tanı testi değil sadece risk hesaplıyor yüksek risk düşük risk şeklinde anne ve doktoru yönlendirmek için kim bebeğinin canına kıymak için bu testi yapar ki??