Sblut23 sivlimglsh sürekli olursa giderim hastaneye bende önümdeki perşembe gidicem tekrar ntsye bağlayacak.
Sblut23 sivlimglsh valla bilmiyorum ki kağıt bu hiç anlamam doktorum düzenli sancıların var dedi sadece her an herşeye hazırlıklı ol dedi belki bu gece belki 1 ay sonra doğumun olur dedi https://resimyukle.io/Uaa2cIKNUH.link bu nst kağıdım sen bak belki anlarsın
Ruv123- Sblut23 yüzün üstüne çıkmamış sancılarınız doğum için yeterli değil atmışlarda hep doğum için 100 üstüne çıkması lazım 😌😌😌