Gzde218 36+0 da 2800 dü 37+1 de 3300 ü duydum 😂 ama çok takılmıyorum kilolu dedikleri arkadaşımın bebeği minyon , minyon dedikleri de maşallah gürbüz doğdu ☺️ Makina da hata oranı var ya şükür ki ben artık kilo almıyorum bebek alıyor çünkü zaten 176 boy 71 kiloyla gebe kaldım 😂