Kızlar merhaba gebeliğimin 39. haftasına girdim bugün benim ilk 3 ayım felaket mide problemleriyle geçti bulantı kusma 1 ay kendi evime giremedim burnuma koktu hiçbişey yiyip içemedim vs. O 3 ay geçtikten sonra rahatlamıştım taki 37. haftama kadar tekrar başladı mide problemlerim mide yanmalarım arkasına kusmalarım normal mi acaba artık şey düşünmeye başladım içimdeki bebeğim beni zehirlemeye başladı galiba diye hiç rahatım yok normal doğum olacak Allahın izniyle onu bekliyorum ama böyle devam ettikçe de sezeryan olasım geliyor 😒😒 benim gibi olan var mı su içmeye bile korkuyorum.