İyi günler arkadaşlar.21hafta 2gunluk hamileyim.Son bir haftada düzenli şekilde bebeğimin haraketlerini hiss ediyorum .Ama dün bütün gün bu günde bu saate kadar kesinlikle hiss etmemişim.Doktorumla konuştum takib et haraket etmezse gel kontrol edeyim dedi.Basina böyle bı şey gelen oldumu?