Bende 16 haftada 14.9 ve ustu cikti devletteki doktorum kardoyolojiye yonlendirdi ilaca bașladık ve iki haftada bir kontrol dedi, I özeldeki doktor da aynı ilaci destekleedi ayda bir kontrol dedi ama devletteki doktorum daha ilgili, ikinci gebeligim erken dogum riskini arttirir tansiyon ikiside öyle dedi bu arada 55 kiloyum ve 22+6 haftalık ve odem v. S yok