Merhaba Kizlar,
27 aylik bir kizim var ve artik 4 gunluk de bir oglum var 💞
40 haftayi gecememe ragmen acilma ve cocugun kanala yerlesmesi olmamisti ama rahimde biraz yumusama olmustu.
40+ 2 de doktorumun onerisi ile yatisim yapildi ve suni sanci ile dogumum baslatildi.
9 saat suni sanci sonrasi acilma 5 cm olunca epidural istedim ve yapildi ama maalesef 15 dk sonra tam rahatlayacagim derken epidural tutmadi. Son 3 saat icinde agrilar cok yoğunlaştı ve acilma bir anda 10 cm oldu. Yani 12 saat sonrasi dogumum oldu. Cok sukur saglikla geldi minnakkim.
Suni sanci zormu normal dogum sancilarina gore bilmiyorum. Cunku kizimi da suni ile dogurdum. Ama korkmayın gelip, geciyor. Bedeninize inanin.
Izmir Egepolde doğum yaptim. Doktorum Cem BÜYÜKTOSUN. Cok memnunum kendisinden, kizimin dogumunu da yine kendisi yapmisti. Her iki dogumumda da yatisimdan dogum sonrasina kadar her seyle bizzat kendisi ilgilendi. Yani sadece isi ebelere birakmiyor. Cok babacan, sevgi dolu ve sabırlı birisidir. Umarim her kes boyle bir doktorla birlikte dogumunu gerceklestirir.
Çatlaklarim olmadi, kizimda da olmadi. Palmersin kremini kullandim her 2 gebeligimde de.
Sormak istediginiz bir sey olursa da yoruma yazabilirsiniz.
Sevgiyle kalin.
Saadet