kuzeymomsss Ksgns 17+2 haftalık hamileyim aynı durumdayım bir ara herşey çok güzeldi. Şuan yataktan çıkmak dahi istemiyorum, temizlik yapmam lazım süpürüyorum asla devamı gelmiyor. Umarım en kısa sürede geçer bu süreç 🤷🏼♀️
Ozlem2904 Ksgns bence hormonal, 35+2yim bu zamana kadar ya cok mutlu enerjik oldum yada yataklarda depresif full uyku yatis mod… masallah sizin dogumunuza az kalmis insallah yakin zamanda toparlicaksiniz❤
Gamze-k Ksgns bende öyleyim 12+5. Bi de bebeğim var 15 aylık yerinde durmuyor hiç. Kolumu kaldırınca bile yorgunluktan ağrıyor😔