Merhaba arkadaşlar ben şuan 4+5 haftalık hamileyimm tüp bebek ile hamile kaldım🙏🏻 Doktorum 10 gün sonra kontrole çağırdı keseyi görmek için bende haftaya randevu aldım 5+4 olucam sizce erken mi keseyi görmek için siz ne zaman gördünüz ve kalp atışını ne zaman duydunuz bilgi verirseniz çok sevinirim 🙏🏻❤️🥰