Miniklerimm ameliyat dediklerinde aklıma ilk gelen meleğim oldu korktum çok ağladım nasıl olucak bebegime bisey olucakmi diye doktora sorduğumda %1 düşük ihtimali var dedi mecbur olmak zorundasin sonuçta allah korusun patlasa daha beter olabilir zehirler dedi. Ben ilk defa duydum gebelikte böyle bişey ama çok varmış canım ameliyat olan. Ameliyat olduktan sonra çok ağrım oldu benim ama bnm yumurtaliklarimda kist varmış o kangrene dönüşmüş birde ters döndüğü için büyük bi şansla görüp almışlar ameliyat sirasinda. Bugün 5. Günümüz allaha bin şükür gayet iyiyiz gün geçtikçe daha da iyi oluyosun