Günaydın kızlar bugün doktor kontrolüm var 13+4 2 hafta önce gittiğim de doktor tahminim var ama 2 hafta daha bekleyelim demişti bakalım bugün sırt dönmez inşallah öğreniriz cinsiyeti ayy çok heyecanlanıyorum doktor kontrolüm olduğu zaman ben ya 🥰🙈 sanki uzun zamandır görmediğim yakın arkadaşımı görecekmisim gibi hissediyorum sizde böyle misiniz 🙊🤭