Hanımlar mrb 35+4 günlük hamileliyim başından beri süt içmeyi seviyorum ama şu hazır bimde falan satılan sütleri kaynatıp da mı tüketmeliyim yoksa öyle drek içmelimiyim aslında ben kaynatıp içmeyi pek sevmiyorum öyle şişeyi kafaya dikip içmeyi daha çok seviyorum sizce nasıl içmeliyim.