NecmiAysee Merhabalar 35haftanın içindeyim gebelik şekerim çıktı diyet yapıyorum açlık ve tokluk ölçümleri 10gün yaptım ve dün kontrolüm vardı. Sonuçlarım iyi desede doktorum yinede içimi rahatlatmadı.aynı durumda olanlar var mı acaba çok korkuyorum
Mervemir NecmiAysee bende aynen senin gibiyim diyetten sonra düzene bindi ama bende korkuyorum umarım bi sorun olmaz geçmiş olsun
Yunusm123 NecmiAysee bebeğinizde su fazlalığı ve irilik var mıydı? Eğer varsa bunlarda düzene girdi mi diyetle?
NecmiAysee Mervemir umarım olmaz gelişimi normal dedi doktor bi hafta önce gitmiştim suyu abartılacak derecede değil demişti değerlerim iyi olmasına rağmen suyum bu hafta birazcık artmış
NecmiAysee Yunusm123 su fazlalığı var evet bu beni korkutuyor ama az dedi doktor yine de düşünmeden edemiyorum stres de şekeri artırıyor tabi birde doktor değiştirmek zorunda kaldım napcam bilmiyorum
Mervemir NecmiAysee ama kafaya takmayın gerçekten daha yüksek çıkıyor akşam yatmadan bi tane ceviz ıslatıyorum bu su bardaği suya sabah aç karına şekerimi ölçtükten sonra içiyorum gerçek cok faydasını gördüm
NecmiAysee Mervemir insan ister istemez kafaya takıyo 75lik yüklemede 178 çıkmıştı şimdi ölçüm yapıyorum tokluk lar 100-120arası çıkıyo
NecmiAysee Mervemir 10gün boyunca hem bi saati hem iki saat sonrasını ölçtüm şimdi sadece bi saat sonrasını istedi doktor