Tansiyon ilacı kullanınca kesin olarak iyi geliyor mu arkadaşlar 29+5 haftadayim
🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Tansiyonum 13 14 çıkıyor yada bazen 13/10 çıkıyor doktor bugün vericek
Arkadaşlar yok mu araniz da???