Esrabahar Travazol krem kullanan var mı en fazla kaç gün kullanılmalı uzun süreli kullanılabiliyor mu bilgisi olan var mi
Asyaveannesi36 Esrabahar 7 günden fazla kullanılmıyor ve içine çok fazla sürmeyin içinde kortizon var travazolun
Esrabahar Asyaveannesi36 ben 12 gündür kullanıyorum internetten öyle okudum doktor bana sürekli kullan dedi kafam karıştı
Esrabahar Gokcennnn ben de mantar yoktu vajinal kültürüm temiz geldi ona rağmen serklajliym diye verdi
Gokcennnn Esrabahar bendd serklajlym. Ama doktor önermedi. Bol su için. Surekli kuru tutun temizleyn. Icine kacmamasna dikkat edin