Kizlar merhaba 10 aylık evliyim evlendiğinde beri vajinal enfeksiyon yaşıyorum kaç kere fitil antibiyotik kullandiysam geçmedi geçtiyse bile sonradan tekrarladı şuan da yeni hamileyim ne yapmalıyım başına gelen var mı sizler ne yaptınız yardımcı olur musunuz