Başlıkta da belirttiğim gibi 33+2 haftalık hamileyim ayakta fazla durduğumda hem bel ağrısı hem de aşağı doğru baskı hissi oluyor sanki karnımı aşağı ittiriyorlar gibi Dinleniyorum ama neden olur acaba bebek büyüdüğü için mi ilk gebelik olunca sormak istedim ve bu arada 24. Haftadan beri baş geliş bebeğim bununla da alakası var mıdır