Clostiridium Ftmsgr 39+3 haftaligim bende.Dun alttan muayene yapıldı eve gelince baya lekelenmem olmuştu.Dus aldım şuan bisey yok :) bacak ağrım var ayakta duramiyorum
Blueedreamssx Ftmsgr bende 39+4 üm nişan felan yok ama bel ağrısı olsun kasıklarımda sancılar olsun var bekliyorum öyle
Gulsen54 Ftmsgr 39+2 aynı durumdayım ne sancı ne nişan var yarın kontrolüm olacak Inşallah bakalım doktor ne diyecek 2 haftadır hurma 1 haftadır da ahududu çayı içiyorum oysa ki 😅
Clostiridium Elfilayda yoktu canım çatın uygun, rahmin kapalı dedi dr .Lekelenmeden sonra gitmedim devamı gelmedi çünkü
Elfilayda Clostiridium günümüz aynı bende dün gittim 2cm açıklık var dedi pazar günü belim çok ağrımıştı o zaman mı oldu bilmiyorum şimdi bişey yok
Clostiridium Elfilayda gelen giden yok :)bi yandan da sabırsızlanıyorum minnoşumu görmek için. İlk gebeliğim de🥰
Ftmsgr Gulsen54 hahahah yanlız değilmişim bide ananasa başladım 2 anannas yedim tık yokkk nişannn yokkk gerisi Allahu Tealaya emanettt😂😂😂