teletabi Rabiakosee burada bikaç annemizden duymuştum. O şekilde gelenlerde oluyormuş. Genelde kahverengi,kanlı yada pembemsi oluyor. Sümüksü bir kıvamda. Kaç haftalıksınız?
teletabi Rabiakosee Acile bi gidin isterseniz yada doktorunuza onlar anlarlar eğer öyleyse sizde ona göre hazırlık yaparsınız. Sağlıcakla kavuşun🙏🏻🌸
Deletedmom54555 Ben 37+ 3 le iki gün önce doğum yaptım suyum geldi ve şeffaf renk geldi sularım . Kırmızı nişan vs olmadı bende . Mutlaka hastaneye gidin