Bu ayın 7 sinde iki gün önce 29+2 de muayene oldum doktor bir ay sonra gel dedi yılbaşından sonraya 33. Haftaya geliyor acaba yılbaşından önce 32. Haftamda randevu alsam mı 3 hafta olmuş oluyor yılbaşından sonraya çok uzun zamanmış gibi geliyor bu ayın sonuna 32. Haftaya randevu alsam sorun olmaz herhalde demi