Kızlar gebze medikalparka gelen varmı muayne ücreti ne veriyosunuz. Ben bi ara geldiğimde 315 ti 3 ay sonra sordm 345 dediler 1 ay sonra telefonla bilgi aldm 380 dediler bugün muayne olmaya geldm 415 dediler. Bende bana bu fiyat söylendi deyince 380 ödedm ama snirlerm bozuldu 😒 bu kdar kısa sürede sürekli fiyat artışı haksızlık. Üzüldüm 😔