Gul33 21 haftalıkta amniyon sıvısı 207 çıktı. Bu haftalarda amniyon sıvısını ölçtüren var mı kaç çıktı? Benimkine normal diyebiliriz ama şeker ölçümünü de mutlaka yaptır dedi doktor.