Bsraabsr benim doktorum olmaz dedi açılma hiç olmadığı için. Sana saatlerce eziyet çektirip sonra sezeryana dönmemizin hiç bi anlamı yok ama süreyi de sonuna kadar dolduralım, normal doğum için elimizden geleni yapalım diyor.
Umarım salıya kadar kendiliğinden bi açılma, sancı olur da hiç birine gerek kalmaz. Ama olmadığı yerde de artık sezaryen olur napalım, bebek nasıl gelmek isterse🥰🙏🏼