Deniz2961 EgeveAnnesi ben manuel aldım.cnm.cokta.zorlanmadim.acikcasi sütüm.vardi ama.o yüzden olablir bilmiyrm
Pamugunannesi1 EgeveAnnesi wee bayb kullanıyorum memnunum. Mamajoo kullandım hastanede o da çok iyidi 😌
Pamugunannesi1 elaweannesi 400 vermişti kayınpederim şuan daha fazla olmuştur memnunum canım ama mamajooyu da aşırı tavsiye ederim
Zeynepp97 EgeveAnnesi Ben Baby plus aldım e bebek de ki çalışan da önerdi bayada memnun kalan vardı , gereksiz yere o kadar para vermek istemedim açıkçası
Lulikli EgeveAnnesi açıkcası ben kiwi almayı düşünüyordum fiyatının uygunluğu açısından da ama sonra maddi olarak fikir değiştirince mamajoo aldım. Lansinoh bi tık daha pahalı geldi bana 100-150 lira var sanırım arada o yüzden tercih etmedim.
elaweannesi Pamugunannesi1 o ne kadar acaba yok canım bende ne anne ne kaynana ne pederler tek çöp almadılar hepsini eşim yaptı bu pahalılıkta adam battı kızımız doğacak diye babalığın tadını alamadı garibim😏
ballimlerr2123 Ben 120 TL’ye kiwinin elektrikli pompasını aldım biberon başlığı falan da var daha bebeğim doğmadı kullanmadım denedim çekiş gücü falan gayet güzel geldi çok pahalı markalara para vermek istemedim iyiki de vermemişim yeteceğini düşünüyorum.
Pamugunannesi1 elaweannesi Çocuğun bir sürü masrafı var elinizden geldiği kadar yapıyoruz ama desteğe ihtiyaç illaki oluyor. Zor çünkü hele ki şu dönemde belki mamajo daha ucuzdur biraz araştırman lazım canım
elaweannesi Pamugunannesi1 işte anlayana eşim herşeyimizi aldı şükür bebek odamız arabamız kıyafetler ws her şey ufak tefek kaldı fazlasıyla aldık ama gönül istiyor inan destek dışı ikiside anamda kaynanamda bi tek örgü yelek aldılar bi kaç tane demediler tek bunla mı büyüyor bebek şu pahalı zamanda genede Allah eşimin işini rast getirsin ne diyim😇