Aycaaa571 Kızlar ilk doğumum olacak tuvalete gittim sümüksü bir kan geldi sonra eşimi çağırdım ne olduğunu tam anlamayınca şuan hastaneye gidiyoruz dua edin ☺️ 39+1 im bu arada
Ftmsgr Aycaaa571 Allah yardımcın olsun Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin dualarım seninle ❤️ 39+3 nişan filan yok darısı Benim başıma 🤭 bizede haber ver birşey olursa
Ruv123- Aycaaa571 bende 39+1deyim benim de sabah nişan geldi sancı da vuruyor orta derece iyiceartınca gidicem eve gidin activating labor var onun egzersizlerini yapın o baya etkili diyorlar
Aycaaa571 Kumru_ 😄😄 sancılarım varda sıklaşmasını beklicem suyun kanın gelmesi lazımmış ha olmadı mecbur sezeryana alınacam çatıda açılma yok
Kumru_ Aycaaa571 Hrmen gitme hastaneye sıcak duşa gir. Squat yap yürü evde . Sancin siklaşinca git. Hastaneye erken gidersen sürekli tuşe edilip stres olursun
Ruv123- Aycaaa571 YouTube yazın çıkan ilk video bebeğin kanala rahat yerleşmesiniz falan sağlıyormuş ben iki kere yaptım iki gün sonra nişanım geldi 7dakika süresi zaten yorumlara da baktım yapanlar genelde doğmuş yaptıkları hafta ya da gün içinde
Ereninannesii Ruv123- bnde 38 +5 teyim acaba egzersizleri yapsam nişanlım gelip doğum olur mu ağrı sancı oluyor artık doğsun istiyorumm
Umudayolculuk36 Ruv123- kız baktım yorumlar baya iyi hemde 2 5 güne doğuran çookda o kadar esnek değilim 😂
Ruv123- Aycaaa571 Aycaaa571 ay hadi inşallah benim de sabah geldi nişan bakalım doğumlar yakın bir avazda kurtarırız inşallah