Umutsmom ben isteğimle sezaryen oldum. Daha 10. Haftada Direk doktora ben sezaryen istiyorum dedim. Oda daha erken fikrin değişir belki dedi. Bende değişmez dedim.sonra değişmedi tabi. Hatta eşim de normal daha sağlıklı falan dedi. Doktorda tanıdıktı. 3-4 tane doğurmicaksan sezaryen ol zaten gerek yok niye acı çekesin dedi, ama ben doğururum diyosan sezaryen olma riskller var dedi. Bende doğurmayacağım için sorun etmedim.