ikramomm Kuzular 2 hafta önce keseyi görmek için gitmiştik 5 haftalık çıkmıştı bir hafta gerideydi yani bende ona göre ilerlemiştim bugün 7 haftalık olmuştu tam ve ultrasonda 7+4 çıkmış yavaştan yakalamış haftasını boyu ise 1.28 cm sizce normal mi 🥰
Zeynepgl ikramomm Oda sorun değil canım 2 haftaya kadar önde ve geride gitmesi normal karşılanıyo sende o kadar bile değil geç döllenme olmuşta olabilir doktorun bunu derdi benim öyle hiç sıkma canını yani normal herşeyi 🙃🙃
dml33 ikramomm 12 haftalık oldk yeni gününü yakaladi hep geriydi cnm 2 haftaya kadar geri yada ileri normalms