Lokumunannesii İyi de sezaryen doğumda epidural olamazsınızki. Epidural bir çeşit ağrıyı azaltma yöntemi. Normal doğumlarda kullanılıyor. Spinal ise anestezi yani uyuşturma yöntemi. Epiduralde hissediyorsunuz, sadece ağrı azaltıyor. Ama sezaryende hissetmeye dayanamazsınızki. Uyuşturulması lazım