Sf2607 ben 🙋🏼 İlk gebelikte yaşadım şimdi 2. Gebeliğimde de yaşıyorum . Yüksek tansiyonla kendini belli ediyor. Genelde 20.hafta başlarında başlıyor. Tansiyon tabi yükselince fenalaşıyosun, protein kaçağına bakılıyor idrarda. Benim çok düşüktü ama 9 ayı soluma yata yata geçirdim. İlk gebeğimde 20. Hafta gibi başlamıştı, 2.gebeliğim 32.haftada falan başladı. Doktorum tekrar olma ihtimali olduğu için başından beri coraspin kullandırıyo, o yüzden bu sefer geç başladı çok şükür, az kaldı idare ediyorum.