Elif_ak21 benim de öyle idi ilk 3 ay . Mideniz zaten boş olduğu icin istifa ediyorsunuz . Yani sabah uyanınca ağzınıza hemen cevizdi, kuru kayısıydı , zeytindi , ekmekti bir şey atıp midenizi rahatlatmanız gerekiyor . Yaşamış biri olarak tecrübemi size aktarıyorum . Mideniz bomboş olduğu icin oluyor . Tamamen aç bırakmayınız kendinizi . 🙏🏻🌸