Julide_01 Merhaba 15+1 haftalık gebeyim ilk gebeliğim hiç bir şey bilmiyorum karnımda ara ara ağrı oluyor normal mi acaba her zaman doktora gitmek istemiyorum
Zeynepgl Julide_01 Evet çok normal canım karın kasık ağrısı bunlar çok normal dedi doktorum ara ara bende de oluyo çok aşırı şiddetli olmadığı sürece önemsiz ☺️ Bebek git gide büyüyor rahim genişliyo hepsi bundan içini ferah tut 🙏🏻