Herkese merhaba tam 1 aylık ikiz kızlarım var. Biri gazlı bebek. Emmeleri iyi gibi, ilk 10 gün az mama verdim, sonrasında sütümü sağıp verdim. Kilo almaları fena değil. Ancak…
…Uzamış sarılık varmış bebeklerde doktor mama başlayalım dedi. Benzerini yaşayan var mı?
…Uykuya dalmakta güçlük yaşamaya başladılar, sizde durumlar nasıl? Tecrübeliler paylaşırsa çok memnun olurum.
…uyurken özellikle sabaha karşı sürekli hırlama ses çıkarma modundalar. Sanki iyi uyuyamıyorlarmış gibi geliyor sizler de yaşadınız mı?
… Ne sıklıkla ve kaçar dakika emzirdiniz? 2,5-3 saatte bir emziriyorum. Bazen yarım saat, ama genellikle 15 dakika emiyorlar. Az mı sizce?