Semakacan Günaydıınn arkadaşlar dün nst kontrolüm vardı gelmiştim hastaneye hiç bi belirtim yoktu sabah 8de suyum geldi ama açıklık 1 cm ve sancım yok dua edin lütfen kendi sancım gelsin açıklığım hemen ilerlesinnnn 🙏🙏🙏
Semakacan beyah ilk doğum mu Allah kolaylık versin canım ne zaman gelecekleri belli olmuyor valla az kalmış seninde
beyah Semakacan Evet ilk canım artık geceleri uyuyamıyorum nefessiz kalıyorum falan ama korkudan bence 😆 normal doğum gözüküyor korkuyorum ama bebeğim için yapıcsm bunu
Semakacan beyah emin ol hamilelikten daha kolay doğum 😄 en azından 1 gün sancı stres çekiyosun hamilelikte hergün bi de son haftalarda uyku bile uyuyamıyosun 😄