Bbalk yaaa çok tatlı olmuş ❤benimki erkek kuzum …Benim besigim de beyaz ahşap..Halım gri ve mavi karışık, fon perdem tülden mavi ..Avize de mavi olacak ,uyku seti de beyaz+gri+mavi..sence duvar süsü nasıl olmalı..Kapı süsünde de şirinler in kahramanları var.