Mltmbrz Arkadaşlar Rize devlet Hastanesi’ne giden var mı sabah hastaneden randevu nasıl alınıyo kaçta gidiliyo bilen varsa yardımcı olabilir misiniz ?
Reyhan561 MHRS de randevu almak çok zor devlet hastanesine genel olarak çok dolu.. ben de merak ediyorum nasıl alınıyor sabah gidince veriliyor mu sıra
Nidakrbla Kapıya kağıt aşıyorlar isim yazıyorsunuz kapı açılınca içerde sıra olunuyor sıra veren sekreter gelince sırayla sıra veriyor erkenden sıra alabilmek için 6 7 lerde gitmeniz lazım isim yazmak için
Aksor Nidakrbla peki son haftalarda nasıl oluyor acaba bilginiz varmi her hafta nst icin gidileceğinde yine sıra almamiza gerek varmi sabah erkenden yoksa diyelim gidip doktora soyleyip nst icin geldim desem kabul edilirmi
Nidakrbla Aksor sanmıyorum sırasız kabul edeceklerini bende 36. Haftama girecem bende 10 günde bir gidecem nst de olsa sırasız kabul etmezler muane de ediyor