37 haftalik hamileyim 2 gün önce sağlık ocağında takip için kan ve idrar tahlili vermiştim idrarda protein kaçağı çıkmış dedi doktor idrar yaparken sızı değil ama tam idrara sıkışınca ağrım oluyor karnım taş gibi oluyor alt tarafa cok zor veriyor bide ayaklarım da şişlik oldu bu yuzdenmiş bi zararı varmı sizdede oldumu bu durum acaba