Mest12 Kızlar biraz sırtım ağrıyor ama genelinde bebeğimin hareketleri az sizce doğumun belirtisi mi yoksa normal mi
Faddoli23 Mest12 ayniyiz benimkide hareket etmiyo çok nadir doktorum miskin dedi uykucu dedi korkma her çocuk hareketli olcak diye bişey yok