Bebeğin cinsiyeti, erkek ve kadından gelen kromozom çifti ile oluşur. … Kadındaki X kromozomu ile erkekteki X kromozomunu içeren sperm birleştiğinde doğacak bebek kız olacaktır. Eğer erkekten Y kromozomu içeren spermle birleşme olursa, bu kez doğacak çocuk erkek olacaktır. Eğer eşiniz bunu da beceremiyorsa eşinizi değiştirebilirsiniz ☺️