Gecen pazartesı ıkılı tarama testı yaptrdım cok sukur sonucları temız cıktı 3 hafta sonra gel 4lu tarama testı var dedı ense kalınlıgına falan bakılıcakmıs bende ınternetten sartmı dıye baktım genelde rısklı gebelıklerde 4lu tarama testıne ıhtıyac duyuyorlarmıs anlam veremedım endıse etmelı mıyım?😔