Hanımlar coraspirin i doktor iki hafta önce 36. Haftada bırakıyoruz demişti 35+5 teyim bu hafta mı bırakmam gerekiyordu 36+1 demi kafam karıştı bir tereddüt ettim doktora soracağım ama sabredemedim sizler nasıl yaptınız birde korkuyorum bırakmaya sorun yaşayan oldu mu aranızda?