Hanımlar çok zorlu kanamalı bir gebelik geçirdim… Tamamen yatarak. Buna rapmen hep normal doğum hayali kurdum. Tam risksiz döneme girdim hareketleneyim derken tansiyon sorunu oluştu. Kontrolde nst de kötü çıktı ve genel olarak nst kötü seyrediyor 100ün altına bile düşüyor… 35 haftalıkken tansiyon sebebiyle ciğer geliştirici iğne vurulmuştu. Doktor ısrar ile içeride tutmaya çalışıyor idrarda da protein çıktı. Ben artık dayanacak gücüm kalmadı sizce sezeryana alınmK için ısrarcı olsyım mı artık dayanamıyorum