Benim ilk gebeliğimde doğuma kadar hep hareketliydim sadece ayak bileklerim çok şişiyordu. Oğlum var, bu gebeliğimde 30. Haftamdayım kız bekliyoruz, en başından beri hep bir ağırlık var üzerimde ☺️ İlk gebelikte istediğim gibi dinleniyordum falan şimdi çocuktan dolayı yoruldum deyip yatamıyorum belki onun etkisi var yada dedikleri gibi kız gebelik ağır mı geçiyor bilemedim ☺️