Kizlar ben geçen sene Şubat ayında düşük yaptım doktor kan uyuşmazlığı olduğunu söyledi ve kürtajdan sonra da bi iğne vurdular kan uyuşmazlığı için şu an 36 haftalık hamileyim bebeğim ikizdi biri 7.haftada maalesef kalbi gelişmediği için kendiliğinden kayboldu size sorum bu durumu yaşayan varmı kan uyuşmazlığı 1.gebelikte sıkıntı olmuyomus ama ikinci gebelikte sıkıntılar oluyormuş bilgisi olan varsa paylaşabilir misiniz benimle