SerayMerdinlioglu
Selam kızlar.39+3 günlük gebeyim hiç sancım belirtim yok.yalnız dün öğlenden bu yana bebegim inanılmaz hareket ediyor.hızlı ve sert hareketleri.bu haftalarda hareketlerde azalma olur denildiginden sasırdım ve korktum.sizce normal mi?