Bugün sabah lavaboya gidip vajinal bölgeyi sildiğimde yerleşme kanaması gibi pembemsi bir kanama peceteye değdi ve kaşındı kaşıyarak peceteyle tekrar sildiğimde yine pembemsi baş parmak ucu kadar lekelenme oldu bu arada 9+2 haftalık gebeyim hemen doktorumu aradım doktorum ağrın yoksa kırmızı yoğun bir kanama değilse korkma endişelenecek birşey değil gebelikte bazen görülür öyle hafıf pembemsi lekelenmeler dedi ama yine aynı şekilde devam ederse yarın gel görüyüm seni dedi hanımlar birse size sormak istedim sizde oldumu böyle şeyler çok endişeleniyorum ne olur tecrübelerinizi paylaşın benimle 🙏🏻